10 فروردین 1403
  10 فروردین 1403
0
0

نصب نرم افزار ویژال استودیو کد (Visual Studio Code) در کالی لینوکس 2020.1a

12307 بازدید

در مباحثی که ما با کالی لینوکس سر کار داریم بیشتر به عرصه تست نفوذ و هک پرداختیم ولی توی این ویدیوآموزشی خارج از بحث تست نفوذ و هک به نصب نرم افزار ویژال استودیو کد (visual studio code) در کالی لینوکس 2020.1a پرداختیم که بسیاری از توسعه دهندگان در کالی لینوکس به ان نیاز دارند در ادامه با اموزش نصب نرم افزار ویژال استودیو کد (visual studio code) در کالی لینوکس 2020.1a آشنا خواهید شد با همراه باشید.

تاریخچه نصب ویژال استودیو کد در کالی لینوکس :

ویژوال استودیو کد در 29 آوریل 2015 توسط مایکروسافت در کنفرانس اعلام شد. که به صورت پیشنمایش به کاربران ارائه داده شد. در 18 نوامبر 2015 ، ویژوال استودیو کد تحت مجوز MIT و سورس کد آن ارسال شده به GitHub منتشر شد. در 14 آوریل 2016 ، Visual Studio Code مرحله پیش نمایش عمومی را به پایان رساند و در وب منتشر شد.

نصب نرم افزار ویژال استودیو کد (Visual Studio Code) در کالی لینوکس 2020.1a

امکانات :

Visual Studio Code ویرایشگر سورس منابع است که می تواند با انواع زبان های برنامه نویسی از جمله Java ، JavaScript ، Go ، Node.js و C ++ استفاده شود. این مبتنی بر چارچوب Electron است ، که برای توسعه برنامه های وب Node.js استفاده می شود که بر روی موتور طرح Blink کار می کنند. اگرچه از چارچوب Electron استفاده می کند ، این نرم افزار از Atom استفاده نمی کند و در عوض از همان مؤلفه ویرایشگر (با نام مستعار “Monaco”) استفاده شده در Azure DevOps (که قبلاً Visual Studio Online و Visual Studio Team Team نامیده می شد) استفاده می کند.

کسب درامد از اینترنت در خانه به صورت کاملا حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته

به جای یک سیستم پروژه ، این امکان را به کاربران می دهد که یک یا چند دایرکتوری را باز کنند ، که می توانند در استفاده در آینده برای استفاده مجدد در مکانهای کاری ذخیره شوند. این اجازه می دهد تا به عنوان ویرایشگر کد برای هر زبانی ، برخلاف مایکروسافت ویژوال استودیو که از فایل اختصاصی .sln اختصاصی و پرونده های پروژه خاص پروژه استفاده می کند ، این برنامه از تعدادی زبان برنامه نویسی و مجموعه ای از ویژگی های مختلف که در هر زبان متفاوت است پشتیبانی می کند. پرونده ها و پوشه های ناخواسته می توانند از طریق تنظیمات از پروژه خارج شوند. بسیاری از ویژگی های ویژوال استودیو کد از طریق منوها یا رابط کاربری در معرض دید قرار نمی گیرند ، اما از طریق پالت فرمان قابل دسترسی هستند.

زبان قابل پشتیبان :

Visual Studio Code شامل پشتیبانی اساسی برای اکثر زبان های برنامه نویسی است. این پشتیبانی اصلی شامل برجسته سازی نحو ، تطبیق براکت ، تاشو کد ، و قطعات قابل تنظیم است. ویژوال استودیو کد همچنین با IntelliSense برای JavaScript ، TypeScript ، JSON ، CSS و HTML ارسال می شود ، همچنین پشتیبانی از اشکال زدایی برای Node.js. پشتیبانی از زبان های اضافی را می توان از طریق نصب پلاگین ان ها را مشاهده کرد.

تست نفوذ و هک اندروید از مبتدی تا پیشرفته و نحوه جلوگیری از آن در کالی لینوکس

دسترسی به منبع نصب ویژال استودیو کد در کالی لینوکس :

ویژوال استودیو کد توزیع مخازن “Code – OSS” با سفارشی سازی های خاص مایکروسافت است که تحت مجوز سنتی محصول مایکروسافت منتشر می شود. [27]

VSCodium یک توزیع باینری جایگزین از برنامه است که فقط از قسمت های سورس برنامه استفاده می کند و علائم تجاری مایکروسافت و مؤلفه telemetry را حذف می کند ، در حالی که از نظر کلی کاملاً کاربردی و سازگار است.

منبع :https://en.wikipedia.org/

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://rezalearn.com/?p=6131
اشتراک گذاری:
رضانعمتی
من رضانعمتی هستم که به صورت حرفه ای توی فضای تست نفوذ (هک) و امنیت دارم کار میکنم و خیلی وقته متوجه شدم این فضا فقط یک سیستم عامل کالی لینوکس و کار با چند ابزار نیست ، این فضا یه دانش هست که بسیار تخصصی باید بهش پرداخت بشه و باورهایی که داشتم به این فضا کاملا تغییر کرده و همیشه سعی کردم چیزهای جدید رو فرا بگیرم ، الان دارم بیشتر با تجارت علوم سایبری آشنا میشم تا به صورت حرفه فعالیت خودمو ادامه بدم…
مطالب بیشتر

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

2 نظر در مورد نصب نرم افزار ویژال استودیو کد (Visual Studio Code) در کالی لینوکس 2020.1a

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید من وقتی که می‌خوام این برنامه رو نصب کنم ارور میده که این نرم افزاری که میخواید نصب کنید به یه سری چیزا نیاز داره که قابل نصب نیستن
    میشه راهنمایی کنید .
    ممنون

    لایک