07 اردیبهشت 1403
  07 اردیبهشت 1403
0
0

جمع آوری اطلاعات اکانت گیت هاب و گیت لب با ابزار GitRecon در کالی لینوکس

11272 بازدید

جمع آوری اطلاعات اکانت گیت هاب و گیت لب بسیار آسان است توی این ویدئو با ابزار gitrecon در کالی لینوکس این کار رو انجام میدیم با همراه باشید.

گیت هاب چیه؟

برای درک گیت هاب ، ابتدا باید درک خوبی از گیت داشته باشید. Git یک سیستم کنترل نسخه open source است که توسط Linus Torvalds – همان شخصی که لینوکس را ایجاد کرده است – راه اندازی شد. Git مشابه سایر سیستم های کنترل نسخه است – به نام Subversion ، CVS و Mercurial.

هک دوربین گوشی با ابزار WishFish با کالی لینوکس + جلوگیری

Git یک ابزار خط فرمان است و – GitHub.com – جایی که توسعه دهندگان پروژه های خود را ذخیره می کنند و با افراد هم فکر شبکه می شوند.

جمع آوری اطلاعات اکانت گیت هاب و گیت لب با ابزار GitRecon در کالی لینوکس

گیت لب چیه؟

گیت لب چهارمین شرکت خصوصی در زمینه رشد نرم افزار خصوصی در سال 2018 بود. این شرکت یک سرور مرکزی فراهم می کند که مخازن گیت را مدیریت می کند و برای ساده سازی کارهای مدیریت بسیاری از شرکت های سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. طبق ویکی پدیا ، GitLab بیش از 100000 کاربر دارد و توسط سازمان های بزرگ و شناخته شده ای مانند IBM ، Sony ، Goldman Sachs و NASA مورد استفاده قرار می گیرد.

آموزش کالی لینوکس 2021 از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا حرفه ای

بریم سراغ جمع آوری اطلاعات اکانت اکانت گیت هاب و گیت لب :

الان دیگه کامل با گیت هاب و گیت لب آشنا شیدن حالا ما میخوایم شمارو با ابزار gtirecon آشنا کنیم که بتونیم اطلاعاتی از اکانت های مختلف گیت هاب و گیت لب بدست بیارین.

تست نفوذ و هک اندروید از مبتدی تا پیشرفته و نحوه جلوگیری از آن در کالی لینوکس

ابزار Gitrecon در کالی لینوکس :

خیلی از توسعه دهندگان اطلاعات خود را برای ثبت نام در سایت github وارد میکنن مثل ایمیل ، یوزرنیم و… ولی خیلی از افراد اهمیتی نمیدهند که این اطلاعات فاش شود این بزار قدرتمند gitrecon این امکان را میدهد تا با انالیز یوزر مورد نظر اطلاعاتی رو استخراج کنه و به هکر نشون بده

هک اندروید و گوشی با ساخت وای فای جعلی با ابزار wifipumpkin3 در کالی لینوکس

نصب ابزار gitrecon در کالی لینوکس :

برای نصب ابزار از دستورات زیر به ترتیب استفاده کنین :

برخی از دستورات مهم :

منبع : https://www.howtogeek.com/ و https://www.simplilearn.com/

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://rezalearn.com/?p=9092
اشتراک گذاری:
رضانعمتی
من رضانعمتی هستم که به صورت حرفه ای توی فضای تست نفوذ (هک) و امنیت دارم کار میکنم و خیلی وقته متوجه شدم این فضا فقط یک سیستم عامل کالی لینوکس و کار با چند ابزار نیست ، این فضا یه دانش هست که بسیار تخصصی باید بهش پرداخت بشه و باورهایی که داشتم به این فضا کاملا تغییر کرده و همیشه سعی کردم چیزهای جدید رو فرا بگیرم ، الان دارم بیشتر با تجارت علوم سایبری آشنا میشم تا به صورت حرفه فعالیت خودمو ادامه بدم…
مطالب بیشتر

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

0 نظر در مورد جمع آوری اطلاعات اکانت گیت هاب و گیت لب با ابزار GitRecon در کالی لینوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.