28 فروردین 1403
  28 فروردین 1403
0
0

بالاخره کالی لینوکس به نسخه 2020.3 آپدیت شد + لینک دانلود

12321 بازدید

بالاخره کالی لینوکس به نسخه 2020.3 آپدیت شد. توی آپدیت نسخه قبلی ویژگی های جدیدی اضافه شد که بسیار جالت و مفید بود توی این ورژن جدید ویژگی های زیادی اضافه شده که میخواهیم آن ها را بررسی کنیم در اخر این مقاله لینک دانلود قرار گرفته است با ما همراه باشید.

دوباره زمان آپدیت کالی لینوکس رسید ، نسخه جدید 2020.3 ویژگی های جدید اضافه کرده است که در ادامه به بررسی آپدیت و دانلود آن میپردازیم.

آموزش کالی لینوکس 2020.2 از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا حرفه ای

مروری سریع درباره آخرین آپدیت کالی لینوکس 2020.3 و دانلود آن در ماه می 2020 :

  • New Shell : شروع روند تغییر از “Bash” به “ZSH”
  • انتشار  Win-Kex به  WSL2
  • Automating HiDPI : پشتیبانی خودکار از HiDPI به حالت سوئیچینگ آسان
  • Tool Icons : آیکن های ابزار – هر ابزار پیش فرض اکنون نماد منحصر به فرد خود را دارد
  • Bluetooth Arsenal : بلوتوث آرسنال – مجموعه جدیدی از ابزارهای Kali NetHunter
  • Nokia Support : پشتیبانی از نوکیا – دستگاه های جدید برای Kali NetHunter
  • Setup Process : فرآیند راه اندازی – دیگر مخازن شبکه و نصب سریعتر وجود ندارد

New Shell :

بیشتر افرادی که از کالی لینوکس 2020.3 استفاده می کنند ، کاربران بسیار باتجربه ای هستند. در نتیجه ، آنها در محیط ترمینال احساس راحتی می کنند.

تست نفوذ و هک اندروید از مبتدی تا پیشرفته و نحوه جلوگیری از آن در کالی لینوکس

ما می دانیم که “shell” ها برای همه  (local or remote!) یک چیز بسیار شخصی و با ارزش است ، به همین ترتیب بیشتر مردم با کالی لینوکس در تعامل هستند.

تا جایی که بسیاری از کاربران با تجربه فقط از “GUI” برای کارکردن با چندین ترمینال استفاده می کنند. به طور پیش فرض ، کالی لینوکس همیشه هنگام باز کردن یک ترمینال یا کنسول از “bash” (aka “Bourne-Again SHell”) به عنوان پوسته پیش فرض استفاده کرده است.

امروزه ، کالی لینوکس در حال اعلام برنامه جابجایی به Shell ZSH است. در حال حاضر قرار است Shell پیش فرض در نسخه 2020.4 باشد (برای نسخه 2020.3 ، bash همچنان پیش فرض خواهد بود).

اگر بسته نصبی کالی لینوکس 2020.3 را دارید ، باید ZSH را موقع نصب انتخاب کنید در غیر این صورت به نصب ZSH اقدام کنید :

اما اگر نسخه قبلی Kali Linux را نصب کرده اید و به کالی لینوکس 2020.3 ارتقا داده اید ، کاربر شما فاقد پیکربندی پیش فرض ZSH است ، بنابراین فقط برای کاربرانی قابل به روزرسانی است که فایل پیکربندی را کپی کرده باشند.

سپس تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ZSH را تغییر دهید:

بالاخره کالی لینوکس به نسخه 2020.3 آپدیت شد + لینک دانلود

اگر دوست دارید میتوانید از Zsh به صورپیش فرض استفاده کنید. جایگزین کردن bash با انجام :

کالی لینوکس 2020.3 میخواست قبل از اینکه این سوئیچ اتفاق بیفتد ، اطلاع رسانی کند که این یک تغییر بسیار بزرگ است (برخی ممکن است سال گذشته بزرگتر از سوئیچ Gnome به Xfce باشند).

کالی لینوکس 2020.3 همچنین به دنبال بازخورد وامیدوار است که توازن در طراحی و عملکرد مناسب داشته باشد، اما این سیستم عامل میداند که به طور معمول اولین بار این موارد کامل نمی شود.

و نمی خواهد Shell پیش فرض را با ویژگی های بسیار زیادی بارگذاری کند ، زیرا دستگاه های دارای قدرت پایین با مشکل مواجه می شوند. ZSH کاری است که می خواهد برای مدت طولانی انجام دهد (حتی قبل از تغییر در Xfce!).

این سیستم عامل در طی این چرخه های بعدی تست های گسترده ای را انجام خواهد داد بنابراین آن ها این حق را دارند که تأخیر در روند پیش فرض به صورت کلی داشته باشند. باز هم شما میتوانید تا درباره این روند بازخورد ارائه دهید.

Win-KeX :

داشتن کالی لینوکس 2020.3 در “Subsystem ویندوز برای لینوکس” (WSL) امری است که از زمان انتشار آن است . انتشار WSLv2 ، عملکرد کلی و تجربه کاربر به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

ساخت صفحه جعلی یا فیشینگ با ابزار Zphisher در کالی لینوکس 2020.1a

امروز با معرفی( Win-KeX Windows + Kali Desper EXperience) این تجربه بار دیگر بهبود می یابد. پس از نصب آن ، تایپ کردن در kex یا کلیک بر روی دکمه ، Win-KeX یک رابط کاربری گرافیکی مداوم برای شما ارائه می دهد.

بالاخره کالی لینوکس به نسخه 2020.3 آپدیت شد + لینک دانلود

پس از نصب WSL (تعداد بیشماری راهنمای آنلاین وجود دارد ، یا می توانید از کد زیر استفاده کنید) ، می توانید Win-KeX را با انجام موارد زیر نصب کنید:

ازdefault metapackage استفاده کنید تا تمام ابزارها را از خارج از image دریافت کنید :

Automating HiDPI :

کالی لینوکس 2020.3 نمایشگرهای HiDPI روز به روز متداول تر می شوند. متأسفانه ، پشتیبانی از لینوکس ، خارج از این بخش نبوده است (ممکن است کاربران قدیمی لینوکس زمانی را به خاطر بسپارند که این اتفاق برای بسیاری از سخت افزارها بسیار رایج بود.)

هک وای فای با پروتکل WPA2 با ابزار Aircrack در کالی لینوکس 2020.1a

این بدان معنی است که بعد از انجام نصب جدید ، کمی کارآزمایی لازم است تا بتوانید آن را عملیاتی کنید ، در غیر این صورت ممکن است قلم / متن / صفحه نمایش برای خواندن بسیار کوچک باشد.

بنابراین ما حالت kali-hidpi را ساختیم. حال یا با تایپ کردن kali-hidpi-mode یا انتخاب آن از فهرست (مطابق شکل زیر) ، باید سوئیچینگ بین حالت های HiDPI را خودکار کنید.

بالاخره کالی لینوکس به نسخه 2020.3 آپدیت شد + لینک دانلود

Tool Icons :

طی چند نسخه اخیر، کالی پیشرفت هایی در دریافت نمادهای ضمینه بیشتر برای ابزارها را نشان داده است. اکنون اگر می توانید از لیست ابزار پیش فرض استفاده کنید می توانیم بگوییم : (kali-linux-default) هر ابزار موجود در این فهرست (و سپس چند مورد اضافی!) اکنون باید آیکون مخصوص به خود را داشته باشد.

بالاخره کالی لینوکس به نسخه 2020.3 آپدیت شد + لینک دانلود

کالی لینوکس 2020.3 در تلاش است تا ابزارهای مفقود شده را به منو اضافه کند در چند نسخه بعدی Kali ، و همچنین در حال گسترش به kali-linux-large متاپکیج kali-tools-everything همچنین برای این آیکون ها ، خارج از منو برنامه هایی دارد.

Setup Process :

image installer همیشه تمام بسته های مورد نیاز برای نصب آفلاین را در اختیار شما قرار می داد اما اگر شما یک سیستم کالی لینوکس 2020.3 را با این image نصب کرده باشید.

هک اندروید در کالی لینوکس 2019.4 و نحوه جلوگیری از آن

و بدون غیرفعال کردن شبکه ، نصب کننده به طور خودکار اجرا می شود dist-upgrade در طول نصب این کار برای اطمینان از جدیدترین بسته های موجود در بوت اول انجام می شود.

و این مرحله می تواند خیلی طولانی طول بکشد ، به خصوص پس از گذشت چند ماه از انتشار هنگامی که تعداد بسیاری از به روزرسانی ها جمع شده اند.

آپدیت کالی لینوکس 2020.3 Desktop Environment :

کالی لینوکس 2020.3 از آنجا که به روزرسانی جزئی برای Gnome وجود داشته است ، kali از تنظیمات جدید مزایایی استفاده کرده است :

هک ویندوز در کالی لینوکس 2019.4 و نحوه جلوگیری از ان

  • مدیر فایل GNOME nautilus یک موضوع جدید دارد
  • مانیتور سیستم GNOME اکنون با رنگ ها مطابقت دارد و همچنین نمودارهای CPU را جمع کرده است
  • طراحی را برای “سربرگ های تو در تو” (به عنوان مثال ، در پنجره تنظیمات ، که در آن نوار سمت چپ با نوار جانبی قرار دارد) بهبود بخشید.

دانلود کالی لینوکس و آپدیت آن :

اکنون باید در آپدیت کالی لینوکس 2020.3 و دانلود باشید. :

منبع : https://www.kali.org/

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://rezalearn.com/?p=6930
اشتراک گذاری:
رضانعمتی
من رضانعمتی هستم که به صورت حرفه ای توی فضای تست نفوذ (هک) و امنیت دارم کار میکنم و خیلی وقته متوجه شدم این فضا فقط یک سیستم عامل کالی لینوکس و کار با چند ابزار نیست ، این فضا یه دانش هست که بسیار تخصصی باید بهش پرداخت بشه و باورهایی که داشتم به این فضا کاملا تغییر کرده و همیشه سعی کردم چیزهای جدید رو فرا بگیرم ، الان دارم بیشتر با تجارت علوم سایبری آشنا میشم تا به صورت حرفه فعالیت خودمو ادامه بدم…
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد بالاخره کالی لینوکس به نسخه 2020.3 آپدیت شد + لینک دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.