30 فروردین 1403
  30 فروردین 1403
0
0

نصب فیلترشکن (VPN) در کالی لینوکس | آموزش کار با openvpn

12750 بازدید

نصب فیلترشکن در کالی لینوکس زیاد پیچیده نیست ، قراره ما با انواع پروتکل های vpn یا فیلترشکن ها آشنا بشیم و آموزش کار با openvpn رو یاد بگیریم..

فیلترشکن یا vpn چیه؟

VPN یا Virtual Private Network فناوری است که اتصال ایمن به یک شبکه خصوصی را از طریق اینترنت برای کاربران فراهم می کند. VPN (فیلترشکن) امنیت این نوع ارتباطات را فراهم می کند. اساساً این امنیت از طریق یک تونل VPN ارائه می شود و با جلوگیری از هرگونه حمله هکرها ، یک اتصال مطمئن ایجاد می کند. انواع مختلف VPN و پروتکل های VPN اتصالات امن مختلفی را فراهم می کنند.

ساخت صفحه جعلی یا فیشینگ با ابزار Zphisher در کالی لینوکس 2020.1a

دو نوع اتصال vpn وجود داره :

  • Remote Access VPN
  • Site-to-Site VPN

دسترسی از راه دور به VPN یا Remote Access VPN :

دسترسی از راه دور VPN اولین نوع از دو نوع VPN است. دسترسی از راه دور VPN از نوع VPN است که با آن ، کاربران می توانند از طریق اینترنت از راه دور به شبکه های خصوصی دسترسی پیدا کنند.

نصب فیلترشکن (vpn) در کالی لینوکس | آموزش کار با openvpn

این نوع VPN فرصت دسترسی به شبکه را برای کاربران از راه دور را میدهد . دسترسی از راه دور VPN معمولاً در شبکه های شرکتی استفاده می شود. با دسترسی از راه دور VPN ، کاربران می توانند از منابع شبکه سازمانی خود استفاده کنند زیرا مستقیماً به شبکه خود متصل هستند.

ساخت وای فای جعلی با ابزار Wifi Phisher در کالی لینوکس

علاوه بر استفاده شرکتی ، از این نوع VPN در شبکه های خانگی نیز استفاده می شود. هر کاربری در خانه می تواند از VPN از راه دور برای اتصال به اینترنت استفاده کند. با انجام این کار ، کاربران خانگی می توانند از هرگونه محدودیت منطقه ای مانند مسدود کردن وب سایت و غیره جلوگیری کنند. علاوه بر این ، کاربران خانگی برای امنیت بهتر در هنگام اتصال به اینترنت از آن استفاده می کنند.

سایت به سایت VPN یا Site to Site VPN :

سایت به سایت VPN از نوع VPN است که بین مکان های مختلف شرکت ها استفاده می شود. با استفاده از این نوع VPN سایت های شرکتی که از نظر جغرافیایی متفاوت هستند از طریق اینترنت به طور امن وصل می شوند.

نصب فیلترشکن (vpn) در کالی لینوکس | آموزش کار با openvpn

خود Site to Site VPN باز زیر مجوعه خودش رو داره که میشه :

  • Intranet Based VPN
  • Extranet Based VPN

در Intranet Based VPN ، شعب یک شرکت همانطور که در یک شبکه هستند از طریق اینترنت متصل می شوند. در این سبک ، فقط یک شرکت ، شعب آن وجود دارد و هیچ ارتباط ابدی وجود ندارد.

هک تلگرام با کالی لینوکس نسخه کامپیوتر و نحوه جلوگیری از آن

در Extranet Based VPN ، شرکت های مختلف از طریق اینترنت متصل می شوند. همانطور که از نام VPN پیداست ، در اینجا ، هر شرکت به یک شرکت خارجی متصل است.

انواع پروتکل های vpn (فیلترشکن) :

پروتکل های VPN انواع مختلفی دارند. با استفاده از این پروتکل های VPN می توان انواع مختلف امنیتی را ارائه داد. این پروتکل های VPN چیست؟ اینها هستند :

  • Internet Protocol Security (IPSec)
  • Layer 2 Tunneling Protocol (L2TP)
  • Point to Pint Tunneling Protocol (PPTP)
  • SSTP (Secure Socket Tunneling Protocol)
  • Internet Key Exchange version 2 (IKEv2)
  • Secure Socces Layer (SSL) and Transport Layer Security (TLS)
  • OpenVPN
  • Secure Shell (SSH)
  • MPLS VPN
  • Hybrid VPN

Internet Protocol Security (IPSec) :

یکی از مهمترین پروتکل های VPN IPSec است. IPSec یک پروتکل VPN است که اتصال ایمن از طریق شبکه های IP را فراهم می کند. با استفاده از این پروتکل VPN از احراز هویت و رمزگذاری استفاده می شود.

بایند کردن دو فایل apk در کالی لینوکس و هک اندروید | مهندسی معکوس

IPSec نوع مختلفی دارد و با این نوع IPSec حالت رمزگذاری مختلفی وجود دارد. اینها حالت حمل و نقل و حالت تونل زنی هستند. در حالت انتقال oly پیام در ترافیک رمزگذاری شده است. از طرف دیگر ، در حالت تونل زنی ، کل داده ها رمزگذاری می شوند.

اگه میخواین اطلاعات بیشتر بدست بیارین روی اینجا کلیک کنین

نصب فیلترشکن (VPN) در کالی لینوکس :

خوب بریم سراغ نصب فیلترشکن (VPN) در کالی لینوکس و آموزش کار با openvpn برای اینکار ما میخواین از بروتکل openvpn استفاده کنیم و آموزش کار با openvpn رو یاد بگیریم که اول باید یه اکانت vpn خریداری کنیم البته اینم بگم رایگان هم وجود داره که من توصیه نمیکنم بعد از خریداری vpn که توی ویدئو توضیحاتش رو دادم میتونین با دستور openvpn در ترمینال کالی لینوکس بهش متصل بشین ویدئو رو حتما ببینین…

منبع : https://ipcisco.com/

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://rezalearn.com/?p=9548
اشتراک گذاری:
رضانعمتی
من رضانعمتی هستم که به صورت حرفه ای توی فضای تست نفوذ (هک) و امنیت دارم کار میکنم و خیلی وقته متوجه شدم این فضا فقط یک سیستم عامل کالی لینوکس و کار با چند ابزار نیست ، این فضا یه دانش هست که بسیار تخصصی باید بهش پرداخت بشه و باورهایی که داشتم به این فضا کاملا تغییر کرده و همیشه سعی کردم چیزهای جدید رو فرا بگیرم ، الان دارم بیشتر با تجارت علوم سایبری آشنا میشم تا به صورت حرفه فعالیت خودمو ادامه بدم…
مطالب بیشتر

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

4 نظر در مورد نصب فیلترشکن (VPN) در کالی لینوکس | آموزش کار با openvpn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام آقا رضا ممنون از آموزشهای خوبتون
    من در بایند کردن پیلود به فایل apk مشکل دارم و هر کاری میکنم نمیشه
    و ارور میده در کالی ممنون میشم راهنمایی کنید

    لایک

    1. سلام ممنون شما لطف دارین لطفا کامنت خودتون در جای درستی درج کنین این مقاله مربوط به نصب فیلترشکن هست…

      لایک

  2. دادا سلام
    اخرش میزنه
    Exiting due to fatal error
    خیلی از فیلترشکنا و روش هارو رفتم
    متاسفانه همشون ارور میدن/:
    ی روش بگو چیکارکنم. ممنون

    لایک

    1. سلام برای اینکار راه حل بیشنهاد میکنم اول اینکه اگر شما دارین از vmware استفاده میکنین حالت شبکه رو بزارین روی nat و یک فیلترشکن روی ویندوزتون نصب کنین

      لایک