09 فروردین 1403
  09 فروردین 1403
0
0

جمع آوری اطلاعات و بررسی و آموزش ابزار Recon-ng در کالی لینوکس

11315 بازدید

ابزار Recon-ng در کالی لینوکس خیلی کاربردیه چون میتونه توسط api های مختلف موتورهای جستجو جمع آوری اطلاعات بکنه حالا میخوایم این ابزار رو بررسی کنیم و کار با این ابزار قدرتمند رو به شما آموزش بدیم با ماهمراه باشید.

آموزش کالی لینوکس 2020.2 از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا حرفه ای

آشنایی با ابزار Recon-ng :

ابزار Recon-ng یک چارچوب وب شناسی کامل است که با زبان Python نوشته شده است. ابزار Recon-ng در کالی لینوکس همراه با ماژول های مستقل ، تعامل پایگاه داده ، یک محیط قدرتمند را فراهم می کند که در آن می توان به سرعت و به طور کامل شناسایی مبتنی بر وب را انجام داد.

ظاهری شبیه به Metasploit Framework دارد. با این حال ، کاملا متفاوت است. ابزار Recon-ng در کالی لینوکسبرای رقابت با چارچوب های موجود در نظر گرفته نشده است

جمع آوری اطلاعات با ابزار Recon-ng زیرا منحصراً شناسایی منبع باز تحت وب طراحی شده است. اگر می خواهید بهره برداری کنید ، از چهارچوب Metasploit استفاده کنید.

آموزش کالی لینوکس 2020.2 از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا حرفه ای

ابزار Recon-ng در کالی لینوکس حتی برای جدیدترین توسعه دهندگان پایتون نیز مشارکت در آن را آسان می کند. هر ماژول یک زیر کلاس از کلاس “ماژول” است. کلاس “ماژول” یک مفسر سفارشی “cmd” مجهز به قابلیت داخلی است.

رابط های ساده ای را برای کارهای معمول مانند استاندارد کردن خروجی ، تعامل با پایگاه داده ، ایجاد درخواست های وب و مدیریت کلیدهای API فراهم می کند.

جمع آوری اطلاعات و بررسی و آموزش ابزار Recon-ng در کالی لینوکس 2020.2

آموزش دستورات ابزار Recon-ng در کالی لینوکس :

آشنایی با دوره آموزشی کالی لینوکس 2020.2 :

جمع آوری اطلاعات و بررسی و آموزش ابزار Recon-ng در کالی لینوکس 2020.2

خوب دیگه وارد یه دوره اموزشی خیلی باحال شدیم که خیلیا منتظرش بودن،این دوره اموزش کالی لینوکس 2020.2 جدیدترین دوره اموزش کالی لینوکس هست که تا الان در سال 2020 انتشار داده شده کسایی که میخوان وارد دنیا هک بشن باید این دوره رو تهیه کنن در این دوره کامل با مفاهیم این سیستم عامل و روش کار با سیستم عامل کالی لینوکس از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا حرفه ای یاد میگیرین و امیدواریم که بعد از پیمودن این دوره به صورت کامل با کالی لینوکس 2020.2 بتونین کار کنین برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر سر بزنید.


آموزش کالی لینوکس 2020.2 از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا حرفه ای

منبع : https://tools.kali.org/

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://rezalearn.com/?p=7083
اشتراک گذاری:
رضانعمتی
من رضانعمتی هستم که به صورت حرفه ای توی فضای تست نفوذ (هک) و امنیت دارم کار میکنم و خیلی وقته متوجه شدم این فضا فقط یک سیستم عامل کالی لینوکس و کار با چند ابزار نیست ، این فضا یه دانش هست که بسیار تخصصی باید بهش پرداخت بشه و باورهایی که داشتم به این فضا کاملا تغییر کرده و همیشه سعی کردم چیزهای جدید رو فرا بگیرم ، الان دارم بیشتر با تجارت علوم سایبری آشنا میشم تا به صورت حرفه فعالیت خودمو ادامه بدم…
مطالب بیشتر

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

0 نظر در مورد جمع آوری اطلاعات و بررسی و آموزش ابزار Recon-ng در کالی لینوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.