05 اردیبهشت 1403
  05 اردیبهشت 1403
0
0

استخراج اسناد وب سایت با ابزار Metagoofil در کالی لینوکس

11660 بازدید

تا حالا شده به این فکر بیفتین که اسناد یک وب سایت رو استخراج کنین؟ میخوام اینو بگم که خیلی راحت میشه ، خیلی از وب سایت ها اسناد مختلفی در خودشون ذخیره کردن حالا ما میخوایم با ابزار Metagoofil در کالی لینوکس اون هارو استخراج کنیم با ما همراه باشید.

آموزش کالی لینوکس 2021 از مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا حرفه ای

سایت ها چه نوع اطلاعاتی در خودشون ذخیره میکنن؟

همونطور که میدونین خیلی از وب سایت ها فایل اسنادی ، تصویری ، صوتی و… رو در خودشون ذخیره میکنن یا میزارن تا کاربرا استفاده کنن یا یه فایلی رو به فروش برسونن حالا ما اومدیم که شمارو با ابزار Metagoofil آشنا کنیم که بتونین این فایل هارو استخراج کنین مطمعنم خوشتون میاد در ادامه بیشتر در مورد این ابزار توضیح میدم…

استخراج اسناد وب سایت با ابزار Metagoofil در کالی لینوکس

چه نوع اسناد وب سایت رو میتونیم استخراج کنیم؟

فایل های مختلفی میشه از وب سایت استخراج کرد ولی ابزار Metagoofil در کالی لینوکس خیلی کار رو برای ما آسون کرده فقط شما با چهار تا دستور اینکارو میتونین انجام بدین.

هک تلگرام با کالی لینوکس نسخه کامپیوتر و نحوه جلوگیری از آن

فایل هایی که میتونه استخراج کنه با پسوند های زیر است :

  • pdf
  • doc
  • xls
  • ppt
  • odp
  • ods
  • docx
  • xlsx
  • pptx

فایل هایی که میتونه استخراج بکنه (ورد ، پی دی اف ، پاورپوینت) و… هست دیگه بستگی به شما داره چه نوع فایلی رو لازم داشته باشین تا بتونین استخراج کنین.

ابزار Metagoofil ابزاری برای استخراج اسناد عمومی (pdf ، doc ، xls ، ppt و …) است. این اطلاعات می تواند مفید باشد زیرا شما می توانید نام های کاربری معتبر ، نام افراد را برای استفاده در حملات رمز عبور bruteforce دریافت کنید ( vpn ، ftp ، webapps) استفاده کنید. این ابزار همچنین “مسیرهای” اسناد را استخراج می کند ، جایی که می توانیم نام منابع مشترک ، نام سرور و غیره را بدست آوریم.

جمع آوری اطلاعات اکانت گیت هاب و گیت لب با ابزار GitRecon در کالی لینوکس

نصب ابزار Metagoofil در کالی لینوکس :

نکته خیلی مهم برای اجرای این ابزار شما نیاز به زبان پایتون ورژن 2 دارید بعد از اینکه ابزار رو دانلود کردین وارد پوشه موردنظر بشین و با دستور زیر اجراش کنین.

خوب ابزار اجرا میشه حالا با دستورات زیر میتونین با ابزار کار کنین :

منبع : https://github.com/kurobeats/metagoofil

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://rezalearn.com/?p=9110
اشتراک گذاری:
رضانعمتی
من رضانعمتی هستم که به صورت حرفه ای توی فضای تست نفوذ (هک) و امنیت دارم کار میکنم و خیلی وقته متوجه شدم این فضا فقط یک سیستم عامل کالی لینوکس و کار با چند ابزار نیست ، این فضا یه دانش هست که بسیار تخصصی باید بهش پرداخت بشه و باورهایی که داشتم به این فضا کاملا تغییر کرده و همیشه سعی کردم چیزهای جدید رو فرا بگیرم ، الان دارم بیشتر با تجارت علوم سایبری آشنا میشم تا به صورت حرفه فعالیت خودمو ادامه بدم…
مطالب بیشتر

باکس دانلود

گزارش خرابی لینک ها

نظرات

0 نظر در مورد استخراج اسناد وب سایت با ابزار Metagoofil در کالی لینوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.